Πέμπτη, Οκτωβρίου 29, 2009

Φως





















Ανιχνεύω τον εαυτό μου στο φως της ημέρας.
Τεντώνω τα χέρια ψηλά.
Αστράφτουν λευκές οι παλάμες μου.
Μου αρέσει το φως που περνάει μέσα από τα δάχτυλα και τα ζωντανεύει.
Θέλω ξανά.
Ποθώ τη ζεστασιά του ήλιου.
Ξυπνάει το σώμα μου από το λήθαργο.
Το δέρμα νιώθει.
Μουσικές συνοδεύουν τις κινήσεις μου.
Τα δάχτυλά μου ξέρουν μαγικά.
Ζωγραφίζουν στον αέρα.
Ένα λευκό πανί και ένα λευκό σύννεφο.
Όλα τ’ άλλα θάλασσα και ουρανός.
Σμιλεύω τα σχήματα με αέρα και φως.
Αρχίζω νέα ταξίδια.
Αυτή είναι η ομορφιά.
Τα τέρατα κοιμούνται στο σκοτάδι.
Μόνο το φως με οδηγεί.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ, χαμηλώστε αυτό το φως....


Πολύ-πολλή ωραία φωτο.
χαράσσσει αχνά χαμόγελα
Νονά

Ιω είπε...

Πολύ κουραστικό ΠΣΚ, αλλά έχω μείνει με ένα αχνό χαμόγελο...

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά πολύ φωτεινή η έμπνευση σου. Μήπως μπορείς να γράψεις κάτι για το σκοτάδι ή τη μαυρίλα γενικότερα....

Π.

Ιω είπε...

Μα έχω γράψει τη μεγάλη μου επιτυχία!
Το ένα και μοναδικό μελοποιημένο τραγουδάκι μου...

Ανώνυμος είπε...

Να πω πάλι, ότι βρίσκω κι αυτή τη φορά αρκετή αισιοδοξία και στη φωτογραφία και στους στίχους;
Γ.Π.