Κυριακή, Ιουνίου 28, 2009

Σινεμά

Σε φιλμ νουάρ ασπρόμαυρες φιγούρες
Γύρω από το φως σου κάνω σβούρες
Σαν μία πεταλούδα ζαλισμένη
Τώρα να σ' αγαπώ μόνο μου μένει

Μαγική η οθόνη με τραβάει
Κυκλική η ζωή με κυνηγάει
Και συ ένα μαρτύριο παραπάνω
Που δυο σε βρίσκω και τέσσερις σε χάνω

Ας ήταν η ζωή μου σινεμά
Να παίζω κάθε βράδυ στην οθόνη
Χαμένη σε σενάρια τραγικά
Και κάποιος πάντοτε να με γλιτώνει

Το ξέρεις πόσο εύκολα βουρκώνω
Εκείνες τις στιγμές που σε πληγώνω
Μου λες αυτός ο ρόλος δεν μου πάει
Μα πες μου πιο πολύ ποια σ' αγαπάει

Γελάω, κάνω πλάκα να ξεχνιέμαι
Ψελλίζω μια ατάκα, φίλησέ με
Μια ηρωίδα τραγική και αστεία
Και συ επαναστάτης χωρίς αιτία

Ας ήταν η ζωή μου σινεμά
Να μ' αγαπάς στο ψέμα της οθόνης
Και όταν σου ξεφεύγω τελικά
Με μία μαχαιριά να με σκοτώνεις

© Ιω

Δεν υπάρχουν σχόλια: